آیا بی حسی پاها به معنای کلیه غفلت
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا بی حسی پاها به معنای کلیه غفلت

من یک بیمار بیماری کلیه هستم و در حال حاضر در حال تجربه پاهای بی حسی، آیا به این معناست کلیه ام شکست خورده است؟ این امکان وجود دارد اما نه کاملا، به جز نارسایی کلیه، سطح بالایی از پتاسیم و یا سطح پایین کلسیم در خون نیز از عوامل شایع به علت بی حسی پاها هستند.

درست مثل ما در بالا ذکر شد، دلایل بسیاری می تواند به پا بی حسی منجر شود، بنابراین انجام هر گونه تصمیم گیری را ندارد قبل از اینکه شما را پاک علت ریشه وجود دارد. پس راه بهتر است برای برقراری ارتباط با دکتر خود، هر زمان که شما سقوط هر ناراحت کننده، بنابراین برای جلوگیری از بیماری شما را بدتر می رود.

همانطور که همه ما می دانیم بیماری کلیه یک بیماری مزمن است، آن را به نارسایی کلیه اگر درمان نشود توسعه یافته، به طوری که تقاضا شما را به اعمال بلافاصله. برای افرادی که در مراحل اولیه این بیماری هستند، شما ممکن است فرصتی برای معکوس، اگر آنها می تواند درمان مناسب دریافت دارند (طب میکرو چینی Osmotherapy یکی از روش های درمانی موثر ترین است، آن است که در حال حاضر به طور گسترده ای برای درمان مورد استفاده قرار بیماری های کلیوی).قبل از آن شما می توانید درمان کنید، این بیماری خود را بیشتر می توانید به عقب.

از آنجا که دلایل بسیاری می تواند به بی حسی پا منجر شود وجود دارد، بنابراین ما می توانیم این بیماری تنها با یک عامل تشخیص نیست، ما نیاز به اطلاعات بیشتر از بیماری شما را تشخیص بیشتر است.

اگر می خواهید بدانید که آیا بی حسی خود را به معنای کلیه شکست خورده است یا نه، شما می توانید مشخصات خود را برای ما از طریق ایمیل ارسال و یا تماس با ما به طور مستقیم دکتر آنلاین، ما به شما مشاوره و پاسخ مرتبط در اسرع وقت به صورت رایگان می دهد. ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com.





:: برچسب‌ها: تشخیص نارسایی کلیه، نارسایی کلیه، بی حسی پا در بیماری های کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 329
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: